// //]]>
Czy to brzmi Ci znajomo...?
  • Dopiero zaczynasz i Blogger jest dla Ciebie idealnym i najprostszym rozwiązaniem? A może już na nim działasz, ale wciąż zamartwiasz się, że Twój blog lub Twoja marka nie wygląda profesjonalnie?
  • Regularnie czujesz presję, że "musisz przenieść się na Wordpress", bo bez tego profesjonalnie nie będzie, choć znasz już Bloggera i najchętniej byś przy nim została?
  • Nieustannie masz problem z tworzeniem pięknych grafik na media społecznościowe - spędzasz nad tym sporo czasu, ale efekt końcowy nigdy Cię nie zadowala?
Możesz to zmienić!
Brand & Blogger
Kim jestem? Na imię mi Julia i w ramach Brand & Blogger prowadzę bloga dotyczącego porad głównie na Bloggera, tworzę szablony na Bloggera i grafiki na social media. Udowodnię, że nie musisz się nigdzie przenosić, jeśli nie chcesz, a Wordpress to nie jedyna słuszna droga. Pokażę Ci, że możesz mieć piękną, profesjonalną stronę na Bloggerze. Pomogę Ci oszczędzić Twój czas i dam rozwiązania, dzięki którym szybko możesz mieć pięknie oprawione media społecznościowe.
Ty też możesz oczarować swoich odbiorców piękną stroną i marką, nawet działając na Bloggerze! I to jest misją Brand & Blogger. Moją misją.
Cheryl
Zobacz
Ophelia
Zobacz
Amber
Zobacz
Naomi
Zobacz
Stella
Zobacz
Sarah
Zobacz
Evelyn
Zobacz
Penelope
Zobacz
Primrose
Zobacz
Victoria
Zobacz
Sophie
Zobacz
Adaline
Zobacz
Adaline Dark
Zobacz
Zobacz wszystkie
  • #1
    na bloggera
    W pełni responsywne, eleganckie, kobiece, poprawiające SEO, wykonane z dbałością o szczegóły - kupujesz jakość premium, która działa ♡
    Zobacz szablony
  • #2
    media
    Wysokiej jakości szablony social media, pasujące kolorami do szablonów na Bloggera, łatwe w obsłudze - wystarczy aplikacja Canvy w telefonie! ♡
    Szablony SM
  • #3
    na facebooku
    Masz pytania dotyczące Bloggera? Dołącz do grupy na Facebooku, gdzie spotkasz ludzi blogujących na Bloggerze i uzyskasz odpowiedzi ♡
    Dołącz do grupy

Jeśli do tej pory wydawało Ci się, że takie tablice posiadają tylko firmy i znane marki, a Ty nie musisz jej mieć to najwyższa pora, aby wyprowadzić Cię z tego błędu! Bez względu na to, czy tylko prowadzisz bloga hobbystycznie, czy zamierzasz na nim opierać współprace barterowe, czy może chcesz budować swoją markę - niezależnie od Twojej sytuacji, taka nawet uproszczona tablica stylu będzie Ci ogromną pomocą w budowaniu wizerunku i rozpoznawalności swoich miejsc w sieci.

Dlaczego powinnaś posiadać tablicę stylu swojej marki?

1. Unikniesz zastanawiania się każdorazowo przy próbie stworzenia czegoś

Prędzej czy później przyjdzie taki czas, kiedy będziesz chciała zrobić grafikę na social media/banner/mini e-booka, czy cokolwiek, co wymaga jakiejkolwiek minimalnej oprawy graficznej. Jeśli jeszcze tego nie doświadczyłaś, to zapewne wkrótce Cię to dopadnie - takie już są uroki "bycia online". Chyba nie chcesz wtedy załamać się możliwością kombinacji fontów, kolorów, znaków? Grafika ma spełniać swoje zadanie - być atrakcyjna, przyjemna dla oka. I tyle - jej stworzenie powinno być krótkie i przyjemne, bez dłuższego zastanawiania się. Dzięki takiej tablicy nie musisz się zastanawiać, sięgasz do niej i wybierasz swoje ustalone wcześniej kolory i fonty. Proste, prawda?

2. Zaoszczędzisz mnóstwo czasu

Uwierz mi, każdorazowo przy tworzeniu jednej takiej grafiki możesz spędzić nawet godziny, jeśli nie zdecydujesz się na konkretny styl - raz, a porządnie. Chyba lepiej już w końcu się zdecydować i do tego więcej nie wracać, prawda? Jestem pewna, że cenisz sobie swój wolny czas. Potraktuj to więc jak inwestycję - ta tablica naprawdę zaoszczędzi Ci mnóstwo czasu!

3. Skończą się Twoje problemy z brakiem spójności

Jeśli do tej pory Twoje miejsca w sieci były "z różnych parafii", bo publikowałaś w nich takie elementy graficzne, jakie udało Ci się stworzyć pod wpływem chwili i swojego "widzimisię", to dzięki takiej tablicy raz na zawsze z tym skończysz i wreszcie zapanujesz nad spójnym wizualnie komunikatem tego, co w sieci robisz. Dzięki temu wszystko będzie do siebie pasować, zacznie tworzyć przemyślany styl.

4. W końcu będziesz rozpoznawalna

Bo tak już jest, że ludzkie oko lubi ładne rzeczy i atrakcyjne, przemyślane wizualnie komunikaty zapamięta prędzej, niż mózg zapamięta skomplikowany adres bloga. Jeśli chcesz pozostać w pamięci swoich odbiorców na dłużej, chcesz, by Cię kojarzyli i rozpoznawali od pierwszych odwiedzin, to właśnie to jest odpowiednia droga, aby tego dokonać! Trzymanie się jednego stylu, utrwalonego na takiej tablicy, to zdecydowanie dobry krok w stronę rozpoznawalności :)

5. To, co robisz, będzie wyglądać profesjonalnie - będziesz traktowana poważnie

Nie jak osoba, która robi coś hobbystycznie i raczej z przypadku, "tak jak jej wyjdzie", ale jak osoba, która ma przemyślaną strategię, dokładnie wie, czego chce i ten plan realizuje. Konsekwencja w trzymaniu się swojego stylu, przemyślanego, bijąca ze wszystkich Twoich miejsc w sieci (strony i social mediów) jest najlepszym komunikatem do podświadomości Twoich odbiorców, by postrzegali Cię jako kogoś, kto zna się na rzeczy :)

Co powinno się znajdować w tablicy stylu marki?

Lista wcale nie jest kosmicznie długa. W sieci pod hasłem "brand style guide" (bo tak się to nazywa w języku angielskim) znajdziesz mnóstwo skomplikowanych i obszernych tablic, ale to wcale nie oznacza, że czegoś aż tak dużego potrzebujesz. Wystarczy Ci, że wstawisz tam swoje logo (ewentualnie wersje alternatywne), przykłady wybranych przez siebie fontów (dosłownie 3 wystarczą), kilka kolorów i przykładowych zdjęć, które będą symbolizować klimat, jaki masz trzymać np. na swojej stronie (czyli w jakim "duchu" będziesz dodawać kolejne zdjęcia - automatycznie patrząc na tablicę będziesz szukać podobnych). I to wszystko! Pracochłonne? No pewnie, że nie, a ile ułatwia!!!

Przekonana? To stwórz swoją tablicę już dziś!

Mam nadzieję, że nie będziesz dłużej zwlekać z wyborem elementów Twojego stylu!

Brak komentarzy